5 תשובות
זוועה
סבירה +
נוראית. היינו ב0 חולים חדשים ביום ועלינו לכמעט 2000 כי הממשלה שחררה את כל ההנחיות וכמעט לא אכפה את ההנחיות שעוד נשארו.
ביבי נשא נאום ממש אחרי שחרור רוב ההנחיות שיהיה גל שני הרבה יותר חמור מהראשון, לא מבין איך אחרי האימרה הזאת הוא עדיין נשאר האחראי על ההתנהלות בקורונה. הוא ביטל את ההנחיות בידיעה שהקורונה תעלה שוב ובצורה גרועה יותר, זה התנהגות חסרת אחריות לחלוטין.
ביבי נשא נאום ממש אחרי שחרור רוב ההנחיות שיהיה גל שני הרבה יותר חמור מהראשון, לא מבין איך אחרי האימרה הזאת הוא עדיין נשאר האחראי על ההתנהלות בקורונה. הוא ביטל את ההנחיות בידיעה שהקורונה תעלה שוב ובצורה גרועה יותר, זה התנהגות חסרת אחריות לחלוטין.
גרוע מאוד, ממדינה שכל המדינות רצו ללמוד ממנה על ההתנהלות בזמן הקורונה הפכנו לבושה הלאומית ולמדינה שכל שאר המדינות מאחלות לעצמן לא להגיע למצב של ישראל.
זוועת עולם
באותו הנושא: