19 תשובות
מגיעים לבית ספר ואז יש צלצול לשיעורים, תלמידים הולכים לשיעורים שלהם לומדים ואז הפסקה וככה זה ממשיך במעגליות עד סוף היום
אצלינו זה פשוט הפסקה פשוט ואז אנחנו אוכלים בהפסקה
פשוט רגיל כזה באים בבוקר מתחילים ללמוד כמה שעות טובות וחוזרים הבייתה
פשוט רגיל כזה באים בבוקר מתחילים ללמוד כמה שעות טובות וחוזרים הבייתה
הם בדיוק כמו אצלנו (גם דתייה) רק בלי תפילה בבוקר
יש הפסקה של 20 דק לאוכל
לומדים 45 דק
הפסקה של 5 דק
לומדים 45 דק
הפסקה של 20 דק
לומדים
הפסקה של 10 דק
לומדים
הפסקה של 15 דק
לומדים
הפסקה של 5 דק
לומדים
הפסקה של 10 דק
לומדים/הולכים הביתה
לומדים 45 דק
הפסקה של 5 דק
לומדים 45 דק
הפסקה של 20 דק
לומדים
הפסקה של 10 דק
לומדים
הפסקה של 15 דק
לומדים
הפסקה של 5 דק
לומדים
הפסקה של 10 דק
לומדים/הולכים הביתה
מתחילים ב8:15
אצלנו יש משהו שנקרא "בוקר טוב מחנך", שזה 10 דקות בבוקר עם המחנכת - בדיקת שמות, שיחה קצרה על משהו אקטואלי. המחנכת שלי לפעמים הייתה מביאה עיתונים והיינו מדברים קצת על כמה כותרות.
אחר כך שני השיעורים הראשונים הם ביחד ולאחר מכן הפסקה של 20 דקות, שזו נחשבת הפסקת האוכל הארוכה.
אחר כך שיעור ואז הפסקה של 5 דקות, שיעור ואז הפסקה של 10 דקות, שיעור והפסקה של 5, שיעור והפסקה של 15 וככה לסירוגין - הפסקה קצרה והפסקה יותר ארוכה.
את יכולה לאכול בכל הפסקה, לבחירתך
אצלנו יש משהו שנקרא "בוקר טוב מחנך", שזה 10 דקות בבוקר עם המחנכת - בדיקת שמות, שיחה קצרה על משהו אקטואלי. המחנכת שלי לפעמים הייתה מביאה עיתונים והיינו מדברים קצת על כמה כותרות.
אחר כך שני השיעורים הראשונים הם ביחד ולאחר מכן הפסקה של 20 דקות, שזו נחשבת הפסקת האוכל הארוכה.
אחר כך שיעור ואז הפסקה של 5 דקות, שיעור ואז הפסקה של 10 דקות, שיעור והפסקה של 5, שיעור והפסקה של 15 וככה לסירוגין - הפסקה קצרה והפסקה יותר ארוכה.
את יכולה לאכול בכל הפסקה, לבחירתך
שואל השאלה:
אז לנו יש גם הפסקה אחת ארוכה יותר כביכול לארוחת בוקר וגם להספיק ברכת המזון.
ואם נשארים עד ארבע או חמש יתנו זמן למנחה גם אם מישהי רוצה.
underclass לך זה לא ככה?
אז לנו יש גם הפסקה אחת ארוכה יותר כביכול לארוחת בוקר וגם להספיק ברכת המזון.
ואם נשארים עד ארבע או חמש יתנו זמן למנחה גם אם מישהי רוצה.
underclass לך זה לא ככה?
אנונימית
האמת שאני מסורתית אבל בחרתי ללכת לבית ספר חילוני
אצלי מתחילים ב8:15 ומסיימים ב15:20 ( במקרה הטוב )
יש לנו 4-5 הפסקות כבר לא ממש זוכרת.. אין משהו מיוחד
אצלי מתחילים ב8:15 ומסיימים ב15:20 ( במקרה הטוב )
יש לנו 4-5 הפסקות כבר לא ממש זוכרת.. אין משהו מיוחד
שואל השאלה:
ואי בטח גם בטיולים וכאלה אין לכם בבוקר תפילה
וארוחה כיאלו שתמיד מברכים ביחד (לא תמיד אבל הרבה) יאו זה מוזר לי לחשוב על זה חח
ואי בטח גם בטיולים וכאלה אין לכם בבוקר תפילה
וארוחה כיאלו שתמיד מברכים ביחד (לא תמיד אבל הרבה) יאו זה מוזר לי לחשוב על זה חח
אנונימית
חחח האמת שאני לא יוצאת לטיולים, כשהייתי פשוט קראתי לבד תפילה (:
( יש איזה רבע שעה לפני שמתחילים לנסוע )
( יש איזה רבע שעה לפני שמתחילים לנסוע )
בטיולים אין לנו תפילה מאורגנת אבל אם זה טיול של כמה ימים תהיה קבוצה של בנים שתקום ביחד מוקדם בבוקר ותניח תפילין
שואל השאלה:
מה בבית ספר חילוני? הם מניחים תפילין?
יפה להם חח והבית ספר מחכה שהם יסיימו כי כעיקרון לא נותנים לכם זמן לזה, אצלנו יש זמן מובנה מראש לתפילות גם ביום רגיל וגם בטיולים זה חלק מהסדר יום והמערכת ואצלכם לא, זה ניראלי מלחיץ ככה להתפלל
מה בבית ספר חילוני? הם מניחים תפילין?
יפה להם חח והבית ספר מחכה שהם יסיימו כי כעיקרון לא נותנים לכם זמן לזה, אצלנו יש זמן מובנה מראש לתפילות גם ביום רגיל וגם בטיולים זה חלק מהסדר יום והמערכת ואצלכם לא, זה ניראלי מלחיץ ככה להתפלל
אנונימית
חחח את מציגה את זה כאילו חילוניים הם נגד הדת או משהו. יש הרבה תלמידים מסורתיים ואפילו דתיים בבתי ספר חילוניים, משיקולים שונים ומהעדפות אישיות (כמו אחת הבנות שענתה לך פה). מבינים אותם ומחכים להם, בלי לחץ. בכל מקרה כולם מתארגנים וזה לא שיש לו"ז לפי הדקה, מספיקים הכל. גם יש לנו כמה מורים דתיים שמצטרפים אליהם
שואל השאלה:
ברור לא אמרתי שחילונים נגד ולא חשבתי ככה
אני יןדעת שיש הרבה מסורתיים פשוט לא ידעתי שמניחים תפילין בבית ספר חילוני :)
ברור לא אמרתי שחילונים נגד ולא חשבתי ככה
אני יןדעת שיש הרבה מסורתיים פשוט לא ידעתי שמניחים תפילין בבית ספר חילוני :)
אנונימית
מגיעים לבית ספר לומדים שעתיים הפסקת אוכל עוד שעתיים עם אולי חמש דקות הפסקה בין לבין השיעורים של השעתיים כדאי להגיע לכיתות עוד הפסקה ואז עוד שני שיעורים או אחד עם יש ביטולים או איזה יום זה ואז הביתה
מגיעים לבצפר
שיעור ראשון
שיעור שני
הפסקה 20 דקות
שיעור שלישי
שיעור רביעי
הפסקה 20 דקות
שיעור חמישי
שיעור אחרון
שיעור ראשון
שיעור שני
הפסקה 20 דקות
שיעור שלישי
שיעור רביעי
הפסקה 20 דקות
שיעור חמישי
שיעור אחרון
אצלי מתחילים ב8:25
שיעור
שיעור
הפסקה של 15 דק (שם אנחנו גם אוכלים)
שיעור
שיעור
הפסקה של 15 דק
שיעור
אם יש לנו 6 שיעורים אז אחרי השיעור האחרון יש הפסקה של 5 דק ואז מתחיל השיעור.
שיעור
שיעור
הפסקה של 15 דק (שם אנחנו גם אוכלים)
שיעור
שיעור
הפסקה של 15 דק
שיעור
אם יש לנו 6 שיעורים אז אחרי השיעור האחרון יש הפסקה של 5 דק ואז מתחיל השיעור.
אנונימית
לומדים יש הפסקה ויש גם הפסקת אוכל של 45 דקות כי יש חדר אוכל וצריך לעלות אליו וצריך לאכול בו ולחזור לכיתה
מגיעים בשמונה וחצי
ואז מתחיל השיעור, יש ארבעים דקות שיעור ואז שיעור שני.
אחר כך יש הפסקה של 20 דקות.
אחר כך שוב שני שיעורים.
ואס הפסקה של רבע שעה.
ואז שוב שני שיעורים.
ושוב הפסקה...
ואז מתחיל השיעור, יש ארבעים דקות שיעור ואז שיעור שני.
אחר כך יש הפסקה של 20 דקות.
אחר כך שוב שני שיעורים.
ואס הפסקה של רבע שעה.
ואז שוב שני שיעורים.
ושוב הפסקה...
שואל השאלה:
חחח אנונימית, גם לי מוזר ממש ככה
לא יודעת לא מצליחה לדמיין את זה, הזמן של התפילה הוא זמן רוגע כזה קצת וחיבור עם השם לפני שמתחיל כל היום האינטנסיבי והלימודים, זמן שכל אחת לעצמה עם ה'.
מוזר לי לחשוב על זה שפשוט מתחילים ללמוד חח
חחח אנונימית, גם לי מוזר ממש ככה
לא יודעת לא מצליחה לדמיין את זה, הזמן של התפילה הוא זמן רוגע כזה קצת וחיבור עם השם לפני שמתחיל כל היום האינטנסיבי והלימודים, זמן שכל אחת לעצמה עם ה'.
מוזר לי לחשוב על זה שפשוט מתחילים ללמוד חח
אנונימית
באותו הנושא: