11 תשובות
מה
לא
שואל השאלה:
אתם מפונקים מנקים מת הפנים עם קרם ארטישוק אני יש לי משחת שיניים או שמפו
אנונימי
שואל השאלה:
או במקרה הטוב סבון
אנונימי
זה עושה כוויות עדיף שלא
עדיף פשוט לשטוף את הפנים במים וזהו. משחת שיניים לא מיועדת לפנים, היא יכולה לגרום לגירויים ולדלקות בעור, במיוחד בעור רגיש.
שואל השאלה:
כן יש כשאין סבון
אנונימי
לא, אין צורך להשתמש בזה.
חיח אנונימי למה שמפו זה יהרוס לך את העור
יש חומרים שלא אמורים להיות על הפנים
תסמוך עליי אני מבינה בזה, לא כדאי

עריכה: פחחח אני לא מאמינה שהאמנתי לזה
כן וזה גם שרף לי את העיניים בדרך
שואל השאלה:
זה לא עושה כלום זה סתם שטויות
אנונימי
כןן זה הכי כיף שיש