6 תשובות
גם לי זה קרה.....אל תשלימי איתה . מישהי שהורדת פעם אחת בוגדת לכל החיים,לא משנה מה יגידו המשפט שזה הכי נכון
תאמרי לה שממש נפגעת ממנה ויהיה לך קשה לסמוך עליה שוב.
אני חושבת שכדי להשלים אתה אבל לא להפוך אותה לחברה שלך, אל תדברי אתה על דברים אישיים ואל תסמכי עליה כי מי שפגע בך פעם אחת יעשה את זה שוב ושוב.
אבל עדיף לך להיות אתה בטוב מאשר להפוך אותה לאויבת, בכלל כדי להמנע מלהפוך אנשים לאובים.
מקווה שתקבלי את ההחלטה הנכונה
אני חושבת שכדי להשלים אתה אבל לא להפוך אותה לחברה שלך, אל תדברי אתה על דברים אישיים ואל תסמכי עליה כי מי שפגע בך פעם אחת יעשה את זה שוב ושוב.
אבל עדיף לך להיות אתה בטוב מאשר להפוך אותה לאויבת, בכלל כדי להמנע מלהפוך אנשים לאובים.
מקווה שתקבלי את ההחלטה הנכונה
את לא צריכה מישהי שבגדה בך
תגידי לה שאת ההזדמנות שלה להיות חברה שלך היא כבר הפסידה
תגידי לה שאת ההזדמנות שלה להיות חברה שלך היא כבר הפסידה
לדעתי תדברי איתה ותגידי לה שנפגעת ממנה
אבל אם היא רוצה להשלים כנראה שאת חשובה לה אז שווה לדבר על זה
אבל אם היא רוצה להשלים כנראה שאת חשובה לה אז שווה לדבר על זה
אנונימית
את אוהבת אותה?היא חשובה לך?
אם כן תשבי לדבר איתה על זה ותסבירי לה
שנפגעת.לדעתי אל תוותרי על החברות ישר בלי לדבר קודם
אם כן תשבי לדבר איתה על זה ותסבירי לה
שנפגעת.לדעתי אל תוותרי על החברות ישר בלי לדבר קודם
אנונימית
שואל השאלה:
היא כנראה רשמה לי את זה כי היא רבה עם החבורה שלה והיא כבר לא חשובה לי
היא כנראה רשמה לי את זה כי היא רבה עם החבורה שלה והיא כבר לא חשובה לי
אנונימית
באותו הנושא: