15 תשובות
מה יש לך אני פה רק בגלל הספאמים
סתם מוזרים
בקיצור רוצה משגל?
אנונימית
מה נעשה
אני מוזר
חחח הספאמים פה הלילה זה זהב
גם ביום הם מוזרים
למה האנשים פה ביום מוזרים?
שאלות רגילות, נורמיז משעממים
כיף להכליל
אנונימי
לא אמרתי כולם אל תחפור
כי הנאמנים נעלמים בשעות האלה
זאת הכללה אני לא מוזר ואני עונה לאנשים בצורה מכבדת ועוזרת.
כי אנחנו עשויים מחומר טוב מידיי בשביל ללכת לישון
זה השעות הקטנות של החרמנים סתם לא יודע פשוט מוזרים
אין לי שום דבר יותר טוב לעשות
השיפוט שלהם פסול בלילה והדם יורד להם מהראש אל הזין. כשאתה עייף אתה מקבל יותר החלטות גרועות.