9 תשובות
לא מכיר
בהחלט עצוב, הוא יהיה חסר
אנונימית
לא ראיתי, תודה על העידכון
נשמע מרנין
נשמע מרנין
מזה לא אכפת לי...
מכירה
מעניין אם הסיבה הייתה מוצדקת או לא
מעניין אם הסיבה הייתה מוצדקת או לא
שואל השאלה:
כי היו לו 2 משתמשים
כי היו לו 2 משתמשים
מי זה
עצוב מאוד,
אני הייתי מאוד מחובר אליו משתמש פצצה וחסמו אותו..
שמחתי לעזור,
yolo
אני הייתי מאוד מחובר אליו משתמש פצצה וחסמו אותו..
שמחתי לעזור,
yolo
אני מכירה ועצוב
באותו הנושא: