9 תשובות
לא מכיר
בהחלט עצוב, הוא יהיה חסר
אנונימית
לא ראיתי, תודה על העידכון
נשמע מרנין
מזה לא אכפת לי...
מכירה
מעניין אם הסיבה הייתה מוצדקת או לא
שואל השאלה:
כי היו לו 2 משתמשים
מי זה
עצוב מאוד,
אני הייתי מאוד מחובר אליו משתמש פצצה וחסמו אותו..
שמחתי לעזור,
yolo
אני מכירה ועצוב