13 תשובות
שואל השאלה:
אני בת 19 ואף פעם לא היה לי חבר
אנונימית
שואל השאלה:
אמרו לי את זה מלא פעמים, עד היום זה לא קרה^
אנונימית
אה
אז תפתחי טינדר
שואל השאלה:
כולם שם רוצים רק סטוצים, לא?
אנונימית
לשמוח, אם כולם מוצאים אז ברור שגם את יכולה.
לא חושב שכולם
אבל אם תגידי מההתחלה שאת לא בקטע של סטוצים אז מי שידבר איתך יהיו אלה שבאמת מעוניינים בקשר רציני
תקשיבי אני אגיד לך משהו, עד כיתה ז תמיד הרגשתי שאני פחות יפה מאחרות ולא היו לי ידידים בנים אבל בכיתה ח-ט לי ולעוד הרבה בנות פשוט קורה גלואו אפ גם בגוף בפנים וגם מתבגרים יותר וחווים יותר חוויות שיגרמו לך למצוא עוד בנים. אני בכיתה י ואני עם חבר שלי כמה חודשים ואני לא האמנתי שזה יקרה, הייתי בטוחה שלא יהיה לי חבר בזמן הקרוב לא האמנתי שזה יקרה פשוט אני אומרת לך גם כשזה לא נראה אפשרי זה כן אפשרי, החבר שלך פשוט עדיין לא פגש אותך אבל תאמיני לי אתם תמצאו אחד את השני
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית ממש עודדת אותי 3>
את כמו מלאך
אנונימית
וואו אני שמחה לשמוע שעזרתי :) תאמיני לי הסיבה שאין לך חבר זה פשוט בגלל שהוא לא נמצא איתך בבית ספר את פשוט לא מצאת אותו עדיין זה הכל
אנונימית
שואל השאלה:
למה נראה לך שזה כל כך קל, גברים לא רוצים אותי אפילו בתור ידידה
אנונימית
שאם את מתחת לגיל 19-20 זה סתם חרטא
לכי להכיר בנים
שואל השאלה:
אני בצבא אנונימית אבל זה נכון
אנונימית