4 תשובות
להתאהב
אנונימית
התאהבתי במישהו ממש ולא עשיתי עם זה כלום ואז נהייתה לו חברה... הדבר הכי כואב
אנונימית
רבתי עם חברה הכי טובה לכמה חודשים ואז השלמנו בזכות ידיד אבל אחרי זה פשוט התרחקנו לא חזרנו להיות כמו פעם ואז חבר שלי שלח לה הודעה ודיבר איתה לגבי זה והיא פשוט אמרה לו שהיא התחילה חיים חדשים דף חדש והיא לא רוצה אותי בחזרה וזה הרגיש כל כך רע שרדפתי אחריה פשוט בשביל לדעת שזה מה שהיא חושבת והיינו כמו אחיות סיפרנו אחת לשנייה את הסודות הכי עמוקים שלנו וככה החברות שלנו נזרקה לפח בגלל איזה ריב מטופש? זה כל כך כאב שהיא לא רוצה אותי בחיים שלה הנושא הזה גורם לי לחזור להרגשה שהייתה לי באותו רגע ששמעתי את זה
זה לא הכי נוראי שהיה לי אבל המחשבה על זה שהיו לי 3 קראשים בחיים שאף אחד מהם לא אהב אותך ולשלושתם הייתה חברה זה כואב אוף
אנונימית
באותו הנושא: