14 תשובות
אני ממש רוצה לקרוא את תיכון לילה קראתי את האש הסודית של אותה הסופרת והמועמדת זה מהמם
שואל השאלה:
האש הסודית דווקא פחות אהבתי. ההתחלה יפה אבל נהרסה ככל שהעלילה התקדמה עם פנטזיה בלי היגיון בעליל
אנונימית
המועמדת, הוא הרבה יותר יפה מכל הבחינות!
הוא ממש שווה קריאה(:
תיכון לילה
בשניהם יש סיפורי אהבה מהממים אבל אני מתה על תיכון לילה גם בגלל הסיפור והמתח שיש שם ובעיקר בגלל קרטר ווסט
וואו שניהם ספרים אש.
אבל התחברתי יותר למועמדת
לדעתי תיכון לילה
זאת סדרת ספרים כל כך מושלמת וממש התחברתי
האש הסודית ספר מבאס מאוד
תיכון לילה ספר מושלם מושלם מושלם וכתוב מהמם אבל אני יותר מתחברת לספרים שכתובים מנקודת מבט

למרות שתיכון לילה עדיין לוקח
גם המועמדת מושלם

למי שלא יודע תצא סדרה לתיכון לילה כנראה בנטפליקס וסרט למועמדת
תיכון לילה יותר טוב מהמועמדת בהרבה מבחינת כתיבה ומבחינת יופי של הספר הוא מהמם!
תצא סדרה לתיכון לילה?!^^
כןן תעקבי אחרי הסופרת באינסטגרםם
מה האינסטגרם שלה?
תקראי מה היא כתבה למטה בפוסט הזה.
בביו שלה יש קישור לסיפור קצר שהיא כתבה על התקופה של אמא של אלי ואיזבל באנגלית, ובקרוב יוצא ספר סיפורים קצרים על תיכון לילה
כמעט סגרה דיל עם נטפליקס ואז הגיעה הקורונה
היא מעלה כל מיני פוסטים של איזה מעריצה שנותנים רעיונות לאיך היא מדמיינת כל מיני דמויות
לפעמים נותנים לה עצות את מי ללהק
טנקסס