5 תשובות
היא הייתה חברה קרובה של ליטל אבל בגדה בה ובכל הברית והיא בכללי מאוד צבועה אבל ליטל וישראל יותר גרועים
קיבוצניקים נחמדים מדי^
סטופ כדור הארץ. מה הקשר בין זה שהיא קיבוצניקית לזה שקשה לה להשתלב?!
היא לא יודעת לשחק את המשחק החברתי... קיבוצניקית אז קשה לה להשתלב. תכלס לא כזאת נוראית
היא פשוט מזגזגת בין שתי בריתות והיא לא החלטית בכלל. לפי דעתי זה מוצדק.