7 תשובות
אם את לא מוצאת לבנתיים תראי סדרה אם מצאת תהרגי אם את ממש מפחדת תצאי מהחדר תחכי שמישהו התעורר וימצא אותו
שואל השאלה:
שיט אני לא מוצאת אותו
ומה אם אני אבלע אותו בלילה ואהפוך לספיידרמן?
סתם אבל אם הוא יטפס עליי בלילה? זה די מגעיל...
שיט אני לא מוצאת אותו
ומה אם אני אבלע אותו בלילה ואהפוך לספיידרמן?
סתם אבל אם הוא יטפס עליי בלילה? זה די מגעיל...
אז תשני בסלון .
לילה טוב ❤❤
לילה טוב ❤❤
שואל השאלה:
תודה 3>
לילה טוב ❤
תודה 3>
לילה טוב ❤
הם לא עושים כלום, מקסימום אוכלים ברחש פעם ב.. תעשי חיפוש בחדר תראי אם את מוצאת אותו, אם לא אז תלכי לישון
שואל השאלה:
מה לעשות אחר כך?
מה לעשות אחר כך?
תנסי לחפש אותו ותדליקי תאור ואל תתקרבי לחדר