7 תשובות
אם את לא מוצאת לבנתיים תראי סדרה אם מצאת תהרגי אם את ממש מפחדת תצאי מהחדר תחכי שמישהו התעורר וימצא אותו
שואל השאלה:
שיט אני לא מוצאת אותו
ומה אם אני אבלע אותו בלילה ואהפוך לספיידרמן?
סתם אבל אם הוא יטפס עליי בלילה? זה די מגעיל...
אז תשני בסלון .
לילה טוב ❤❤
שואל השאלה:
תודה 3>
לילה טוב ❤
הם לא עושים כלום, מקסימום אוכלים ברחש פעם ב.. תעשי חיפוש בחדר תראי אם את מוצאת אותו, אם לא אז תלכי לישון
שואל השאלה:
מה לעשות אחר כך?
תנסי לחפש אותו ותדליקי תאור ואל תתקרבי לחדר