4 תשובות
חיוך ותמונה קניון הזהב ראשלצ
"bגוד" בכל קניון זה מקום טוב
חחח דרך אגב אהבתי...
חחח, תקני בוקסר ותלכי למקום שמדפיס על בגדים ותשימי שם תמונה שלך
שבתמונה תהיה אותך עם הלשון בחוץ הוא ישמח הרבה יותר
אנונימי