7 תשובות
כן ברור גם אני


רחל הירוקה הייתה פה
בטח
יאפ
לגיטימי לגמרי
כן, מבינה אותך.
כן גם אני
זה ממש קשה
מרגישה חוסר שגרה וחסר לי הפגישות עם החברים זה גורם לי הרבה פעמים להיכנס לתוך עצמי.
מזדהה
אנונימית