8 תשובות
לי היה קשה אבל זה בתכלס תלוי בכמה אתה שולט בחומר אני מכירה ילדים שאמרו שזה היה קל ממש
אני חירבשתי את החיים שלי שם אבל אחרים אמרו שהיה די קל ויש עוד שאמרו שהיה קשה..כמו שכתוב למעלה, תלוי כמה אתה שולט בחומר
אנונימית
שואל השאלה:
כמה קיבלתן בבגרות?
כמה קיבלתן בבגרות?
אנונימי
עוד לא שיחררו ציונים
אני עדיין לא קיבלתי, ניסיתי לברר אבל לא הלך
אויש נו אני מאחותי הקטנה, אני האנונימית מלמעלה^ בקיצור, עדיין לא הציאו לנו ציונים. ויש כבר כי אמרו לנו
זה באמת תלוי כמה אדם שולט בחומר, לי אישית היה יחסית קל. השנה סבכו בשני שאלות, אבל חוץ מזה בגרות הוגנת לגמרי
לא
אך שנים קודמות היה לי קשה מפני שלא שלטתי בכלל בחומר
אך שנים קודמות היה לי קשה מפני שלא שלטתי בכלל בחומר
באותו הנושא: