17 תשובות
שיקנו לעצמם
בגיל 16 כן אבל לא בהגזמה
שואל השאלה:
אבל היית נותנת להם לפחות כסף ומאשרת להם לקנות?
לא, באף גיל.
מאמינה שכן, טוב, סוג של
אמא שלי תמיד אמרה לי שאם ארצה לנסות אלכוהול וכו', להיות איתה ולתת לה לקנות לי דברים נורמליים ולא וודקה מיילו. אז אני חושבת שגם אני אהיה כזאת
כן
ילדים כבר שותים בגיל הזה... מעדיפה שיעבור דרכי בתור אמא שלה מאשר בדרך אחרת. ככה או ככה היא/הוא ישיג.
שואל השאלה:
בדיוק מה שאני חושב^^ eunoia הלוואי והייתי יכול לתת לך פרח
כן אבל אם היא שותה יותר אז עדיף לא לדבר על זה חח
לא ממש לא.
hell nah, קונה להם אקטימל
למה לעזאזל אני אקנה להם אלכוהול ועוד בגיל כזה, לא אבזבז תכסף שלי על שטויות כאלה
אבא שלי קונה לי אלכוהול מגיל 8
/..
אני לא ממש אקנה בשבילו או אביא לו כסף לקנות אלכוהול *בגיל הזה* אבל אני אציע לו אם הוא ירצה שוט שתיים ..
בטח .
כמו שאני הייתי רוצה שההורים שלי יתנו לי אלכוהול בגיל הזה.
ברור שאני יתן לילדים. 16 זה כבר סבבה לאלכוהול לדעתי
כן, שלא ישתו זבל בחוץ
אנונימית
לא