6 תשובות
4
אפילו יותר
את תצטרכי לכתוב מלא התבזבזו לי כבר 5 מחברות
4. לי הספיק (כתבתי דו צדדי)
5
אבל אני עשיתי פשוט שתי מחברות נפרדות מחברת לבעיות קיצון חקירה ובעיות תנועה ומחברת לטריגו גיאו ואנליטית
אני ב5 יחידות אבל לדעתי כדאי לך 2 מחברות של 2 נושאים
איזה 5 מחברות לי 15 מחברות והכתב שלי הוא בינוני קטן
יהיה לך המון תירגולים עבודות שיעורי בית