10 תשובות
היום בימי קוורנטין אני משמינה כי אני פחות הולכת לאימונים שלי, אבל עד לא מזמן כן היה לי ממש קצת ככה סימון של קוביות, אני עושה התעמלות קרקע מכשירים כבר מלא שנים.
אני עושה אימונים בבית בנתיים יש לי 2 קוביות
אנונימית
לי יש 8 קוביות, הייתי בהתעמלות קרקע ומכשירים ולפני זה באקרובטיקה, אבל בעקרון צריך לעשות כל יום או כמה פעמים בשבוע תרגילי בטן. מש קשים וזה יקח כמה חודשים ואילו יותר משנה כדי לראות ממש תוצאות
שואל השאלה:
לא הגיוני שלבת 15 יהיו שמונה קוביות^
לא הגיוני שלבת 15 יהיו שמונה קוביות^
אנונימי
הגיוני וחצי. בנות בנבחרת שלי בנות 12 ויש להן. התעמלות קרקע מכשירים זה לא הספורט שאתה חושב שהוא. כושר זה אחד הדברים החשובים שם.
שואל השאלה:
כנראה הן שחיפות ממש ברמה שהידיים שלהן זה רק עצמות^
כנראה הן שחיפות ממש ברמה שהידיים שלהן זה רק עצמות^
אנונימי
ממש ממש לא, הידיים שלי יותר גדולות ממלא בנים חחח ותראי בהתעמלות מכשירים לבנות שם יש קוביות
נכון^
שואל השאלה:
מה שתגידו בנות 15 קטינות
הכיף פה באתר זה שאפשר להגיד מה שרוצים ואף אחד לא יודע אם זה אמת, גם אני מר עולם שמתחרה בפיתוח גוף
מה שתגידו בנות 15 קטינות
הכיף פה באתר זה שאפשר להגיד מה שרוצים ואף אחד לא יודע אם זה אמת, גם אני מר עולם שמתחרה בפיתוח גוף
אנונימי
טוב אחי
באותו הנושא: