8 תשובות
אני בן וזה מפריע לי
כי ככה הם יוצאים סתומים
בתור אחת שממש מקפידה על סימני פיסוק ועל אותיות אית''ן, זה יוריד לי מאוד
אה, וכותבים- מפריע.
אני חושב שהוא יודע והוא עשה את זה כדי שזה יפריע למישהו
אולי באמת /:
המון בנות נמשכות לאנשים יותר אינטילגנטיים, כשאתה משתמש באותיות איתן זה יוצר תחושה של בגרות מסויימת. כשאתה לא משתמש, זה מעיד על חוסר איכפתיות ואפילו זלזול.

זאת שגיאת כתיב לכל דבר, ושגיאות כתיב זה דבר מאוד מאוד מוריד (לא מכלילה, אבל הרוב יסכימו איתי).
אנונימית
זה מראה על אינטליגנציה נמוכה לדעתי, לדוגמה אם כותבים "עם" כשצריך לכתוב "אם", זה מחרפן אותי
^חחחח בדקתי שוב ואת צודקת, בכל מקרה עדיף שגיאה כזאת מדברים אחרים
אנונימית