5 תשובות
גם וגם לזכר מותם של היהודים
כן, אבל על החורבן
בין היתר. יש הרבה דברים רעים שקרו ביום הזה (נגזר שאבותינו לא יכנסו לארץ בגלל חטא המרגלים ועוד דברים).
אנונימי
אנחנו לא צמים בגלל שהוא נחרב אלה בגלל שהוא עוד לא נבנה ובגלל כול השנאת חינם
כן
תראו גם סרטונים שקשורים.