3 תשובות
מסכים עם הדעות הפוליטיות שלהם
לא עם הדרך וההתנהגות שלהם
לא עם הדרך וההתנהגות שלהם
יש לי הרבה חברים משם , יש שם הרבה אנשים טובים פשוט התקשורת הוציאה סטיגמה נוראית .
מסכים איתך לגמרי
באותו הנושא: