9 תשובות
אני עכשיו עולה ל- יב
יש תקופות שאת מרגישה שהכל קורס לך ואין מה לעשות עם זה .
יש בחיים רגעים טובים ויש פחות טובים...
אף אחד לא הבטיח לך חיים שמחים ומופלאים, אבל יש בזה משהו טוב לפעמים...
התקופות הפחות טובות הם אלו שמלמדים אותנו הכי הרבה .
תמיד תנסי להסתכל על הצד הטוב שבעניין.
הצד הטוב הוא שגילית מי "החברים שלך".
לכי תכירי חברים אחרים (תעקבי אחרי אנשים חדשים , תתחילי לדבר איתם ) תראי להם שזה לא מזיז לך ושאת חזקה ואני בטוחה שאת חזקה!
את תעברי את זה ואת עוד תצחקי על כל זה .
תמיד פה לייעץ אם את צריכה
יש מצב שאני מכירה אותך ?
איך קוראים לך?!
שואל השאלה:
אותי?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת אני לא מכירה אף אחת שקוראים לה רותם
אנונימית
שואל השאלה:
וגם איפה אני יכולה למצוא חברים חדשים?
אנונימית
אני בטוחה שאת מאוד נחמדה.
את פשוט צריכה קצת ביטחון עצמי ואת יכולה להכיר המון אנשים.
תתחילי בלעקוב אחרי אנשים באינסטגרם בעיר שלך.
תתחילי להגיב להם על סטורים וככה תתחילו לדבר.
(זה מה שאני הייתי עושה והכרתי מלא אנשים)
אבל אל תראי נואשת כי זה מוריד
מקווה ועזרתי :)
והיינו ממש קרובים מכיתה א
קרה לי, הייתה לי ידידה ממש טובה ורבנו ולא דיברנו איזה ארבעה חודשים ושכשראיתי אותה פתאום מהצד הבנתי שאני פחות מתחבר אליה אז כאילו עכשיו אנחנו סבבה אבל לא כמו שהיינו
באותו הנושא: