16 תשובות
אוי . תגידי לו , אולי תשלימו?
מצחיק מאד. חייבת לספר יהיה מעניין
תשלימו?
תספרי צחוקים
חהחהחה אני בהלם
ספרי יהיה מצחיק
שואל השאלה:
אוי רשמתי לו אני אגיד לכם איך היה לול
אנונימית
סגור תעדכניי
שואל השאלה:
אוקע השלמנו :)
אנונימית
איזה באסה לא היה אקשן:(
אנונימית
שואל השאלה:
לא היה אקשן אבל היה מביך :/
אנונימית
מה היה בסוף??
שואל השאלה:
השלמנו :/
אנונימית
אז למה עצוב?
שואל השאלה:
לא יודעת .0.
אנונימית
חחחיי