13 תשובות
שואל השאלה:
וגם אם הרגה מיליונים, ביחס ל8 מיליארד זה מספר זעום
אנונימי
שואל השאלה:
לא מתו בסין יותר ממיליון, האמדן על 40 אלף בערך
אנונימי
תהיה בטוח שכן. הם לא מספרים.
נכון לדעתי סתם עשו מהקורונה ביג דיל זה בדיוק כמו שפעת רגילה שהורגת מיליונים בשנה
שואל השאלה:
וגם באוסטרליה אין כמעט מקרי שפעת השנה. האמנם?
אנונימי
לא מדברת רק על אוסטרליה אני מדברת לגבי שאר העולם, שפעת והרבה מחלות אחרות הורגות מעל מיליונים בשנה, אבל אין מה לעשות גם הקורונה זה וירוס שיגיע לכולנו בסופו של דבר לא משנה כמה ננסה להתחמק ממנו
ממנה**
כי יש מדינות דיקטטוריות שמסתירות נתונים.
בסין מתו יותר ממליון וגם ברוסיה הם פשוט לא מספרים..
מגזימים בשביל צומת לב הציבור
אף אחד לא אומר שהקורונה הרגה מיליונים, כך שהשאלה מניחה הנחה שהיא פשוט לא נכונה.
מספר המתים מקורונה גבוה בהרבה משפעת עונתית. כך שגם הקשקוש הזה הוא פשוט שקר.
ולהגיד שבסופו של דבר כולנו נידבק אז אין מה לנסות למנוע את זה... אם לא ננסה למנוע את זה בטוח שידבקו כמעט כולם. המטרה הייתה ועודנה למנוע קריסה של מערכת הבריאות בגלל עומס חולי קורונה. בינתיים ולמרות המספרים הגבוהים אנחנו עומדים בזה. ברגע שלא נעמוד בזה יהיה סגר.
כי הקורונה לא באמת הרגה מיליונים, פשוט היו מיליוני חולים אבל ממש לא מיליוני מתים
תחשוב על מדינות ממש במזרח התיכון כמו איראן לדוגמה. מדינה ענקית ו*ידוע* שהן לא מדווחים על כל החולים שם.
שואל השאלה:
ויש גם הרבה אנשים שלא מתו מקורונה אבל הם רשומים בסטטיסטיקה. היה אחד בישראל (בין החולים הראשונים) שאובחן בקורונה ורק לאחר חודשיים שהיה חולה התברר שזה בכלל לא היה קורונה
אנונימי