9 תשובות
הגיוני
הגיוני גם לי יש אח כזה
כן... דברי איתו על זה אולי זה ישתנה
שואל השאלה:
הוא יצחק עליי בפרצוף
ואז יעיף אותי מהחדר
הוא יצחק עליי בפרצוף
ואז יעיף אותי מהחדר
אנונימית
גם אני לא אוהב את אח שלי ברוכה הבאה למועדון
אנונימי
זה היה יותר לא הגיוני אם לא היית שונאת אותו חחחחח
אגב אני בידיוק במצב שלך):
אי אפשר לדבר איתו על זה כי הוא יעשה ממני צחוק וישפיל אותי ויש לו רגעים שהוא נחמד אבל הכל חייב ללכת בידיוק כמו שהוא רוצה כי אם לא ישר מתחיל ריב והוא מתנהג כאילו הוא אבא שלי והוא זה שמחליט..אני יותר מידי מבינה אותך):
אגב אני בידיוק במצב שלך):
אי אפשר לדבר איתו על זה כי הוא יעשה ממני צחוק וישפיל אותי ויש לו רגעים שהוא נחמד אבל הכל חייב ללכת בידיוק כמו שהוא רוצה כי אם לא ישר מתחיל ריב והוא מתנהג כאילו הוא אבא שלי והוא זה שמחליט..אני יותר מידי מבינה אותך):
אנונימית
שואל השאלה:
איך נקרא למועדון?
איך נקרא למועדון?
אנונימית
אוק זה נורמלי ואני הכי במצב שלך את לא מבינה כמה אני מזדהה
אנונימית
גם אצלי בול ככה!^
ופעם ניסיתי לשבת איתו לשיחה ואמרתי לו שאני רוצה שהיחסים בינינו יהיו טובים והכול והוא פשוט גלגל עיניים ואמרתי לו אתה לא רוצה קשר אלי? והוא פשוט אמר לי לא
ילד חרא
ופעם ניסיתי לשבת איתו לשיחה ואמרתי לו שאני רוצה שהיחסים בינינו יהיו טובים והכול והוא פשוט גלגל עיניים ואמרתי לו אתה לא רוצה קשר אלי? והוא פשוט אמר לי לא
ילד חרא
באותו הנושא: