9 תשובות
את מתכוונת לנקודות חן?
כי לי יש
כי לי יש
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת לנקודות חן, לכולם יש נקודות חן :), אני מתכוונת שלפעמים כתוצאה מחצ'קונים/אקנה או כל דבר אחר נוצרים מעיין "סימנים" או "צלקות" על הפנים, אז אני שואלת אם זה מוריד
אני לא מתכוונת לנקודות חן, לכולם יש נקודות חן :), אני מתכוונת שלפעמים כתוצאה מחצ'קונים/אקנה או כל דבר אחר נוצרים מעיין "סימנים" או "צלקות" על הפנים, אז אני שואלת אם זה מוריד
תלוי כמה. בכל אופן זה לא משהו שיגרום לי לפסול מישהו, כבר יצא לי להידלק על בחור עם אקנה.
אז לא כי זה עובר
לא, את יפה כמו שאת.
לא
כן
לא בסופו של דבר זה עובר אז מה אכפת לי
בסופו של דבר זה הבן אדם שמתאהבים בו..
באותו הנושא: