8 תשובות
תנסה להיפתח לאנשים אחרים, תתחיל שיחות עם אנשים למרות שזה מביך
ניסית להציע לאנשים להיפגש ?
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני בדיוק אמור להציע לאנשים להפגש או להתחיל שיחות עם אנשים, זה לא רק מביך זה הופך אותי לערס ובלתי אפשרי לביצוע
אנונימי
בבית ספר נגיד, תבוא לאנשים ותגיד היי ופשוט תתחיל לדבר איתם ותנסה למצוא כל מיני תחומי עניין
שואל השאלה:
עזבו אני לא מסוגל לזה
אנונימי
זה בכלל לא מביך ובטח שלא עושה אותך ערס . אם תמשיך לחשוב ככה אף פעם לא תמצא חברים
אתה צריך לבוא לאנשים מיוזמתך ולא לחכות שיפנו אלייך
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודע איך לעשחת את זה אבל
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי נגיד סתם אני רואה ילדה רנדומלית מסתובבת בחוץ עם הכלב למשל, מה לעזאזל אני אמור לעשות
אנונימי