התחברות הרשמה

מה דעתכם על הקטע מוזיקה שהכנתי? עשיתי לבד - קישור מצורף

2 באוגוסט 2020, 10:10
חוות דעתDJmusicדעות גולשיםמוסיקה    
5 תשובות
נשמע ממש טובב!!!!
ב
בחדלהםלגלגמ
אהבתי מאוד
ב
בחדלהםלגלגמ
נשמע טוב :)
ל
לּא אכּפּת לּיּ
מגניב:(
ג
ג'ארד פאקינג גיבסון
אהבתי מאוד
"
"Princess "Red Shield
באותו הנושא:
מה דעתכם על הקטע מוזיקה שהכנתי? כן כן הכנתי לבד חחח
סוף סוף סיימתי!! מה דעתכם על המוזיקה שהכנתי?
מה דעתכם על הקטע מוזיקה שהכנתי?
מה דעתכם על הקטע המוזיקה שיצרתי? כן כן עשיתי לבד
מה דעתכם על הקטע מוזיקה שהכנתי? כן כן הכנתי לבד
סוף סוף סיימתי!! מה דעתכם על המוזיקה שהכנתי?
מה דעתכם הכנה על מוזיקה מזרחית?
מה דעתכם על הקטע מוזיקה שהכנתי? כן כן אני עשיתי את זה
מה דעתכם על הקטע המוזיקה שהכנתי? עבדתי על זה לילה שלם
מה דעתכם על הקטע הקצר שהכנתי?
דעתכם הכנה על הקטע?