אני ואחותי קבורות בבית והיינו רוצות ללכת לקניון ליום כיף אבל אמא שלנו לא מרשה לנו לצאת לבד כי היא פוחדת שיקרה לנו משהו. וממש הייתי רוצה לצאת וכבר די קשה לי כי אני שונאת להיות תלויה באחרים וללכת רק עם אמא שלי, אני כבר גדולה ואני צריכה להתרגל להיות אחראית. וגם כי מלא זמן לא ראיתי אור שמש ואני משתגעת בבית כל היום ולא עשיתי כלום בחופש הזה. איך לשכנע את אמא שלי? תודה לעונים 3>