8 תשובות
אני חושבת שהם מחרטטים לנו תשכל והם בני קקות
לא מקרי.
שואל השאלה:
נגה, את יכולה לפרט?
אנונימי
למה השיר הזה מצחיק אותי ?
וכן לדעתי לא מקרי.
ביל גייטס רוצה לדלל את אוכלוסית העולם וליצור סדר עולמי חדש, וביבי (ועוד הרבה ראשי ממשלות) שותפים לזה.
שואל השאלה:
nexon, מתברר שהוא (ביבי) בונה חופשי בדרגה 33 (דרגה הכי גבוהה בבונים החופשיים) - אז זה לא מפתי בכלל.
אנונימי
שואל השאלה:
אילומינטי שולטים על הבונים החופשיים.

ממליץ (לדוגמא) קטע מתוך הרצאותו של הרב דב ברקוביץ שליט"א.
אנונימי
שניה, בונה חופשי? חשבתי שכל העניין עם ה5g היה שייך לאילומינטי. או שזה בכלל הקאבאל? מישהו יכול לעשות סדר בכל תיאוריות הקונספירציה המטורפות האלה?