5 תשובות
תחייכי לאנשים
QT
שואל השאלה:
מה אתה אומר.
אנונימית
תיהי סבלנית
תלכי לאט. באמת. תלכי ממש לאט עם המגשים, עד שלא תתרגלי. זה הדבר הכי לא יציב בעולם, את לא רוצה שישפך עלייך/ על הלקוחות אוכל.
גם אם נשפך, אל תתבאסי, זה כן קורה, לא נורא, זה פשוט לא נעים.
לא להתרגש כשללקוחות יש תלונות, תמיד יהיו.
כל כמה זמן תביטי על השולחנות והלקוחות, תראי באיזה מצב הם, רק הגיעו, רוצים להזמין או צריכים פינוי.
כל פעם שאת מסתכלת תחליטי על סדר השולחנות שאת ניגשת אליהם לפי מה שיותר דחוף, ותחזרי בלב על הסדר הזה, שלא תשכחי מה רצית
כשאת נתקלת בלקוח בעייתי וביקורתי, אל תגיבי בכעס, או בצורה ביקורתית. הבטיחי לו שאת הולכת לברר את בקשתו. כי אם הוא מתלונן עליך כחוצפנית, זו בעייה.השירות במסעדות מאוד חשוב, וגם אם הלקוח הגזים, עליך לשלוט בעצמך , לגשת לאחראי , שהוא יפתור את הבעייה.