4 תשובות
זה טוב אבל איפה ארוחת הבוקר?
שואל השאלה:
^בדרך כלל אני לא אוכלת ארוחת בוקר אבל אם כן אז אני אוכלת 15 שקדם
^בדרך כלל אני לא אוכלת ארוחת בוקר אבל אם כן אז אני אוכלת 15 שקדם
אנונימית
התפריט טוב, אבל אני חושבת שכדאי שתאכלי ארוחת בוקר כי שקדים נחשבים נשנוש
לדעתי זה גם קצת מידי וגם חסרים ירקות.
תוסיפי ארוחת בוקר, ולארוחת ערב כדאי לדעתי להוסיף סלט ירקות.
תוסיפי ארוחת בוקר, ולארוחת ערב כדאי לדעתי להוסיף סלט ירקות.
באותו הנושא: