4 תשובות
חד משמעית כן
אני מזדהה:/
דמינתי את יב יותר חויתית, והלמידה פחות אפקטיבית לי ככה...
אבל לא נהיה כל השנה בבית, אז יהיו גם חלקים יותר טובים