4 תשובות
חד משמעית כן
אני מזדהה:/
דמינתי את יב יותר חויתית, והלמידה פחות אפקטיבית לי ככה...
אבל לא נהיה כל השנה בבית, אז יהיו גם חלקים יותר טובים
דמינתי את יב יותר חויתית, והלמידה פחות אפקטיבית לי ככה...
אבל לא נהיה כל השנה בבית, אז יהיו גם חלקים יותר טובים
כן
באותו הנושא: