3 תשובות
את לא חייבת להתחסן את פשוט מסרבת להם
אמרתי להם שאני לא רוצה , שאלו אותי למה , קצת ניסו לשכנע אבל בסופו של דבר נתנו לי טופס לחתום על זה שוויתרתי על החיסונים בבקום ושאני אחראית לזה
אני פשוט אמרתי להם שעשיתי
באותו הנושא: