18 תשובות
היי גם אני
תגידי למישהו שייקח לך את האוזניות כל פעם לכמה זמן..
למרות שלדעתי אין שום דבר רע בלהיות מכורה למוזיקה
למרות שלדעתי אין שום דבר רע בלהיות מכורה למוזיקה
גם אני ככה,
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
כם אני ככה ושאני ישאר ככה
גם אני כמוךך
אני לא חושבת שיש בזה משהו רע...
אני לא חושבת שיש בזה משהו רע...
שואל השאלה:
אני לא רוצה שישמעו מה אני שומעת
אני לא רוצה שישמעו מה אני שומעת
שואל השאלה:
אוקי
אוף אבל יצחקו עלי
אוקי
אוף אבל יצחקו עלי
שואל השאלה:
אוקי תודה לך
אוקי תודה לך
תשמעי בלי, שישמעו קצת מה זה מוזיקה טובה
ואני לא רואה דבר רע בהתמכרות למוזיקה
ואני לא רואה דבר רע בהתמכרות למוזיקה
שואל השאלה:
תודה
אבל אם זה מה שאני הכי עושה/מעניין אותי ביום יום שלי זה קצת רע לא?
תודה
אבל אם זה מה שאני הכי עושה/מעניין אותי ביום יום שלי זה קצת רע לא?
דווקא אחלה תחביב
עדיף על מה שרוב בני הנוער עושים עם הזמן הפנוי שלהם
עדיף על מה שרוב בני הנוער עושים עם הזמן הפנוי שלהם
שואל השאלה:
אוקי
תודה לך
אוקי
תודה לך
חשבתי את מכורה לסטיפס
שואל השאלה:
גם
באמת חשבתי לשנות את השם אבל אני מספיק מכורה גם לסטיפס אל תדאג
גם
באמת חשבתי לשנות את השם אבל אני מספיק מכורה גם לסטיפס אל תדאג
לאילו דברים נוספים את מכורה
שואל השאלה:
תסתכל בפרופיל שלי כתוב שם
תסתכל בפרופיל שלי כתוב שם
אל תפסיקי להתמכר למוסיקה: תשתוללי!
שואל השאלה:
חח אוקי
חח אוקי
באותו הנושא: