11 תשובות
אולי הוא במצב רוח לא טוב?
אולי הוא שכח
שמחה לשמוע או שפשוט אל תעני כי יכול להיות שהוא לא רוצה להמשיך את השיחה
שואל השאלה:
גם לקח לו זמן ענות יש מצב שהוא מדבר עם מישהי אחרת?
אנונימית
אל תסיקי מסקנות.
הוא לא חייב להיות כל שניה בטלפון
יכול להיות שהוא עסוק
אל תקפצי למסקנות
שואל השאלה:
אני רוצה לענות אבל אני לא יודעת מה
אנונימית
תכתבי לו כזה: אני בסדר גם ואז כזה חחחיחחחי
שואל השאלה:
אני מרגישה כל כל טיפשה אימלה
אנונימית
ממש לא
שואל השאלה:
הייתם ממשיכים את השיחה במקומי?
אנונימית
^כן, ואם אחרי שאני הייתי ממשיכה הוא לא היה עושה משהו לקדם את השיחה הייתי מפסיקה