19 תשובות
למה מביך זה רק מי שבודקת רואה
נכון
ורק מי שבודקת אותך רואה מה הגובה והמשקל שלך.
אף אחד לא רואה את זה חוץ ממך ומהאחות
מה
כן אבל תשמעי שהייתה לי חברה בדיוק כמוך שאפילו בכתה כי היא לא רצתה שיבדקו אותה ובסוף הסכימו לה,מקסימום תבקשי אישור מההורים

רחל הירוקה הייתה פה
תתחמקי מזה, זה מה שאני עשיתי
בדרך כלל,הם מביאים מסור אולי התמזל מזלך ויביאו רק אקדח
מה זה
כשאני הייתי בכיתה ז לא עשו
הם בודקים כדי לראות אם המשקל והגובה תקינים בכללי ואם הם תקינים אחד ביחס לשני
רק האחות תדע
כן אבל זו רק את והבודקת והיא מביאה לך דף בסוף שכתוב הכל את לא חייבת להראות לאף אחד
אף אחד לא רואה את זה, נונתים לך דף עם התוצאות, פשוט אל תראי אותו לאף אחד
אחותי, רק אחות שבודקת עוד איזה 200 ילדים בשכבה שלך ותוך שניה לא תזכור את הפנים שלך רואה את המשקל שלך. זאת הפעם הראשונה והאחרונה שהיא עומדת לראות אותך, אין לך מה להתבייש.
כן יש אבל רק מי שבודקת רואה ואת יכולה גם לשאול לפני והיא תסביר לך
אנונימית
לא חייבים להיבדק אם יש אישור הורים (:
וגם אין לך מה להתבייש זה כולה משקל אני בטוחה שאת מהממת
הרבה פה אומרים שכן אבל לי לא היה
.-!
שואל השאלה:
מקווה שלא כי זה מביך,ואגב תגידו עם לא באים באותו יום זה התבטל לי כאילו?
אנונימית
לא יעשו לך את זה ביום אחר.. בכל מקרה צריך אישור הורים ואת יכולה לבקש שלא יתנו. אבל באמת שהם שומרים את ועושים את זה רק בשבילך ומפנים אותך אם צריך למישהי שתעזור לך להיות בריאה יותר ואם את במשקל תקין בממוצע לא יעשו כלום. הם שומרים את זה ואסור להם לספר גם אם רוצים.
אנונימית
לנו עשו לחלק מהתלמידים ופתאום הפסיקו לא יודעת למה.. זה היה ממש בתחילת הקורונה אז לא נראלי זה קשור לזה
ואת לא חייבת שיעשו לך
אנונימית
כן
וזה לא מביך
אנונימית