11 תשובות
כי זה באמת נועד בשביל תשתית טובה יותר.
הסינים רוצים כסף
שואל השאלה:
תשתית טובה יותר... אבל עם ניטור אחר אזרחים שמפרים הנחיות או סתם עם דעה פוליטית לא מתאימה.
אנונימי
אפשר לנטר אזרחים שמפרים הנחיות גם היום.
דעה פוליטית לא מתאימה זה דבר שלא קיים במדינה דמוקרטית, וחזקה ככל שסין היא, אין לה שלטון במדינות אחרות או יכולת לפגוע בחופש של אנשים שם.
שואל השאלה:
בינתיים
אנונימי
גם בעתיד לא יהיה להם.
ככל שהיא חזקה, סין בעתיד הנראה לעין לא תעמוד בתור מעצמת על יחידה בעשורים בקרובים.
ואם יש עוד מעצמת על אחת לפחות, אז סין לא יכולה לעשות כרצונה, למזלנו סין היום היא אפילו לא מעצמת על, אלא רק מעצמה מדרג שני. אמנם היא המדינה השנייה או השלישית הכי חזקה בעולם, אבל אין לה את ההשפעה שיש לארצות הברית או שהייתה לרוסיה בתקופת המלחמה הקרה.
לא. יש פה תוכנית זדון של "סדר עולמי חדש".
אנונימי
מסכימה. זה חלק מסדר עולמי חדש.
כולם פה ראו יותר מדי סרטים ווטפ
אני לא מאמין לאנשים פה אתם לא בסדר בראש
קרינה מאוד מזיקה. מגבירה את המחלות שיש, כולל וירוס הקורונה.

https://www.youtube.com/watch?v=ozmbtdqieom

https://www.youtube.com/watch?v=fy6qr4tcffg
אנונימי