7 תשובות
איזה קישור
שואל השאלה:
.
.
קישורים מצורפים:
אנונימי
לא ראיתי כאלה
אה לי יש תסרוקת כזאתי, היא די נחמדה אבל אני מסתפר ומשנה אותה בקרוב
זה לא טרנד מעטים הבנים שהולכים עם זה, היה לי ילד אחד בשכבה עם כזה, אני לא חושבת שזה כזה יפה, אבל זה בעיקר טעם אישי שלך ומה אתה אוהב.
יש לזה סטייל בתכלס.
יש לזה סטייל בתכלס.
זה לא טרנד, פשוט מי שמגדל שיער ארוך נוטה לתספורת הזאת כי היא יותר מסודרת ונראית טוב.
זה טרנד שעבר, מת מזמן
אם אתה רוצה קוקו זה מכל השיער, בלי גלח גבוה בצד
אם אתה רוצה קוקו זה מכל השיער, בלי גלח גבוה בצד
באותו הנושא: