11 תשובות
תעשה מה שנוח לך
ילד מהכיתה שלי עבר השנה לפנימייה צבאית הוא נראה מאוד מאושר שהוא התקבל
אם זה מתאים לך, למה לא?
הכי טוב פנימיה הבית השני שלי
אם מרגיש לך ככה אז כן למה לא?
תעשה מה שאתה חושב,
מצד אחד זה טוב, זה יוכאל לשנות הרבה דברים,
מצד שני אתה פחות תיראה חברים,
אבל תכיר חברים חדשים.
שמחתי לעזור,
yolo
כן אני במקומך הייתי רץ
תנסי שנה אחת ומקסימום אל תשארי שם עם לא יהיה לך טוב "עם לא תנסה לא תדע".
שואל השאלה:
אני בן
/..
סורי...
אם בא לך אז למה לא? אתה יכול ללכת לימים פתוחים כדי לראות אם זה יתאים לך שם או כמו שאמרו לך מעליי לנסות לשנה
תעשה את זה
אחת ההחלטות הטובות שעשיתי