3 תשובות
כי בנים זה בנים ובנות זה בנות, זה לא ראוי שאישה תחשוף את החזה שלה מול כל העולם זה מקום שאמורים להסתיר אותו וכל מי שאומר אחרת סתם מתייפייף אז מספיק עם אמירות כאלו נקודה.
כי לנו יש חזה
וזה כיום נתפס כמשהו מיני
חוץ מזה זה לגמרי לא נוח ללא חזיה.
חזה זה איבר מין בדיוק כמו מה שיש לבן אדם בין הרגליים ונשים לא אמורות לחשוף אותו לעיני כל. נקודה