6 תשובות
להסיח את דעתך ים סדרת טלוויזיה ולאכול מה שאמא שלך נותנת לך לאכול.
זה לבריאות שלך. כמה שזה מעצבן לשמוע את זה עדיף לך לשקם את עצמך ולהיות בריאה ולהפסיק לעשות לעצמך נזק.
תדמייני איך אמא שלך מרגישה רגע. זה נורא.
תעשי ספורט מחר, ותעשי את זה קבוע במקום ההקאות.
אם את באמת צריכה להקיא הגוף שלך יעשה את זה לבד.
אנונימית
זה ממש בסדר גמור אחותי. חוץ מזה סופ"ש, מותר לפרגן לעצמך.
שואל השאלה:
אמרתי ספורט לא אופציה.
ואני לא יכולה השירותים נעולים
אנונימית
מה שאכלת לא כזה נורא... זה בערך רבע ממנה שאני אוכלת כל יום (אני לא טבעונית אבל נגיד ואני אתן לכל אחד מאלה מקבילה לא טבעונית)
אנונימית
שואל השאלה:
אני בפנימיה פוסט אשפוזית אבל הם לא מבינים בהפרעות אכילה :( והייתי בכמה אשפוזים וזה לא עזר

זה ממש נורא מה שאכלתי?
אנונימית
אני גאה בך שחשוב לך ואת מנסה להישאר בשליטה עצמית (: את חזקה.
אל תעמיסי על עצמך, לאט לאט ובשלבים. תשתי קצת מים תנסי להירגע... תחשבי על דברים אחרים, תשמעי קצת מוזיקה.
יש איש מקצוע שעוזר לך בתקופה הזאת?