4 תשובות
זה לא כואב בשיט
אין לך ממה להיות בלחץ, באמת שזה בקטנה. אני עושה שעווה בכל הגוף פעם בחודש וזה באמת סבבה. נכון זה לא נעים, ובהתחלה כנראה יכאב אבל לאט לאט את תתרגלי וזה יהיה בסדר. אני כבר במצב שזה רק מציק וכבר לא כואב, ברגליים טיפה יותר כואב לי, אבל לכל אחת יש סיבולת שונה. תאמיני לי שהתוצאה שווה את זה וזה הרבה יותר כיף מלגלח והכל אחר כך נקי וחלק, תחשבי על התוצאה! ויאללה את אלופה,קטן עלייך.
שואל השאלה:
כן, תודה רבה לכולכן :)
כן, תודה רבה לכולכן :)
אנונימית
זה לא כואב זה פשוט קצת לא נעים אבל אל תלחיצי את עצמך כי ככול שתהיי בלחץ ככה "תכנסי לסרטים" מבינה מה הכוונה שלי?
באותו הנושא: