7 תשובות
בישראל
אנונימי
נראלי ישראל
אם אתה ממשפחה טובה עם כסף בעיר מרכזית אז די אותו דבר
אם לא אז ישראל בהרבה
אנונימי
ישראל
שואל השאלה:
אבל למה בישראל תרשמו סיבות
אנונימי
ברוסיה יותר קשה כי הכלכלה שם לא כול כך טובה, והפרנסה גם.
ויש עוד מלא סיבות.
יש אנשים שחיים במקומות עם שירותים ומקלחת מחוץ לבת כמו הפועלים בשנות ה30 בלי חשמל ובלי מים
שירותי בריאות
חינוך
שחיתות
ועוד
אנונימי