6 תשובות
כדי לך
לא חושבת שנותנים יותר מ2 מקצועות מדעיים
זה יותר מדי, תבחר בשתיים שאתה הכי אוהב ותשקיע בהן.
בתור אחת שמרחיבה 2 מקצועות מדעיים- זה לא קל בכלל, לפחות עבורי. לפי דעתי תבחר את השניים שאתה הכי מתחבר אליהם, זה לגמרי מספיק ולא צריך יותר.
אם אתה מרגיש שאתה יכול - לך על זה. ואל תתן לאף אחד לעצור אותך!
מציעה לך 2 מגמות
באותו הנושא: