12 תשובות
המשפחה שלו אשמה שהם הולידו אותו
גם אני חושב. ויש את האלה שאמרו שמה המשפחה של עמית בן יגאל אשמה?
אז תראו. זה שהוא פגע במשפחה מסוימת לא אומרת שצריך לפגוע במשפחה שלו עשתה כלום
אנונימי
אני חושב שמאשר לפוצץ צריך לקחת את הילדים ולהביא להם חינוך טוב ואהבה, שלא ייצאו כמו המחבל
שואל השאלה בא לי לעשות לך מינוס לשאלה
הוא הפך למחבל בגלל הבית אז זה נראה (לי לפחות) שזה מגיע להם (לא שאני חושב שזה דבר טוב )
^
מן הסתם אבל מה עם הילדים? הילדים האלו מאשר שיקרה להם משהו צריכים להילקח, ושיחנכו אותם להיות בני אדם טובים יותר, תחשבו כמה זה יכול לתרום מאשר להרוג מישהו שלא קשור בכלל
וגם כשלוקחים את הילדים זה קצת יותר כואב מבית שמתפוצץ
אני חושב שכן צריך להרוס בית של מחבלים.
אם היו מחנכים אותו כמו שצריך אז הוא לא היה מחבל,אז המשפחה שלו כן אשמה,ולהרוס בית של מחבלים זה עוד עונש עדין לעומת מה שהם צריכים לקבל.
כדי להרתיע מחבלים אחרים שרוצים לעשות פיגועים. אם תפגעו בנו- הבית שלכם יהרס ולמשפחה שלכם לא יהיה איפה להיות.
כמובן שזה לא עובד כי בגץ תמיד תומכים במשפחות המחבלים.
אחלה מדינה.
ומה המשפחה של עמית אשמה?
המחבל הזה הרס משפחה!
להרוס את הבית שלו זה כלום ושום דבר לעומת מה שהוא עשה
צריך להרוס את הבתים, שמחבלים נוספים שרוצים לעשות פיגועים יבינו את ההשלכות של זה על המשפחה.
ובסופו של דבר, הרוב מתחיל ונגמר בחינוך מהבית.
המחבל היה צריך לחשוב לפני שהוא עשה את זה בעיה שלו (ועוד זה עונש קל לעומת מה שהוא עשה) וחוץ מזה הבני זונ1ת בונים את זה בשנייה בחזרה