9 תשובות
זה תלוי במרכז ככה לקחו לי
תתקשרי לרכבת הם יעזרו לך יותר
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
את יכולה לחשב באתר המצורף.
קישורים מצורפים:
בכיף❤
שואל השאלה:
חישבתי וזה רשם לי 82 וזה לא ניראלי הגיוני
חישבתי וזה רשם לי 82 וזה לא ניראלי הגיוני
אנונימית
שואל השאלה:
רגע אם אני משלמת ברב קו זה פחות? ולא הבנתי כי אמרתם פה דברים שונים כיון אחד זה 10 שקל או 27?
רגע אם אני משלמת ברב קו זה פחות? ולא הבנתי כי אמרתם פה דברים שונים כיון אחד זה 10 שקל או 27?
אנונימית
הלוך חזור זה 30 כיוון אחד זה 10 עדיף שיהיה לך רב קו כי זה יעלה פחות ֶ
כיוון אחד 27.50.
באותו הנושא: