9 תשובות
כן
גם נוצרים
לא, גם בנצרות אומרים ברכה קצרה שבא מודים לג'יזס על משהו ומחזיקים ידיים
אני חושבת שגם ליפנים יש אולי ברכה כלשהי.. לא בטוחה.. וגם לעוד
אנונימית
נוצרים גם מברכים
מחזיקים ידיים מסביב לשולחן ואומרים תודה לאלוהים וגם למה שהביא את האוכל אבא/אמא
מחזיקים ידיים מסביב לשולחן ואומרים תודה לאלוהים וגם למה שהביא את האוכל אבא/אמא
שואל השאלה:
יש חלק אחד בסדרה אמת או חובה שמישהי הסתכלה על מישהי אחרת (היא לסבית) ואז חברה שלה שאלה אותה מה היא עושה אז היא ישר הזיזה את העיניים לחטיף ואמרה שהיא כאילו אמרה תפילת המזון ובסוף אמרה אמן, ובסדרה הזאת מזכירים הרבה את היהודים, אז הם התכוונו אלינו או לנוצרים?
יש חלק אחד בסדרה אמת או חובה שמישהי הסתכלה על מישהי אחרת (היא לסבית) ואז חברה שלה שאלה אותה מה היא עושה אז היא ישר הזיזה את העיניים לחטיף ואמרה שהיא כאילו אמרה תפילת המזון ובסוף אמרה אמן, ובסדרה הזאת מזכירים הרבה את היהודים, אז הם התכוונו אלינו או לנוצרים?
אנונימית
בשלדון הצעיר ראיתי שגם נוצרים
לא, גם מוסלמים, בודהיסטים ועוד