5 תשובות
שואל השאלה:
וואלה את צודקת לגמרי, תודה על התשובה עזרת לי ממש;)
בכיף :)
תזכרי שחברים באים והולכים.
אני מבינה לגמרי את התחושות של הילדה הזאת, אני מכירה הרבה אנשים כמוה (כולל אני) שמרגישים לא קשורים בקבוצה שהם הרגישו שייכים בה בגלל מישהו או משהו (זה יכול להיות בגלל שאחד החברים בקבוצה לא הסתדר איתה ושזה בכלל לא קשור אליכם, או שתחומי העיניין שלה השתנו והם כבר לא תואמים את שלכם אז היא מרגישה קצת לא קשורה יותר). שתעשה מה שטוב לה, ושאתם תעשו את מה שטוב לכם.
תניחו לה בנתיים לחשוב, לראות מה היא רוצה לעשות הלאה ולהחליט בסופו של דבר אם היא מתגעגעת אליכם ורוצה לחזור או שהיא מעדיפה להמשיך הלאה ולמצוא קבוצה אחרת שיותר מתאימה לה.
זה לא אומר שעשיתם משהו רע או שאתם חברים לא טובים, זה פשוט אומר שהתבגרתם וכל אחד בחר לעצמו מסלול אחר ללכת בו.
אתם בדיוק בגיל שאתם מחפשים ומוצאים את עצמכם וטבעי שדברים כאלה יקרו.
אנשים באים והולכים
חבורה תמיד תמיד מתפרקת ותיהי מוכנה לזה שהיא לא הראשונה