8 תשובות
לא מבין בבשמים, כל עוד יש לו ריח טוב
לא אוהב בשמים שכולם משתמשים בהם כמו סילבר סנט, 212 וכאלה
מעדיף ריח ייחודי
בושם של הוגו בוס או נאוטיקה
אני אוהב את הינבקטוס
אנונימי
הייתי רוצה 212 ושאנל בלו
יש לי מרצדס (הבושם) והוא אחלה
אה ונגמר לי הפאוור לוי אבל גם בושם מפחיד
ואללה מספיק לי הבושם של cars 2 שקיבלתי במלון של דיסני
יש לי דיור סבאג'
איב סאן לורן
212 סקסי
הבשמים הכי טובים שיש