3 תשובות
ללין הוא ממש טוב ויש לו ריח מדהים
ללין אני ממליצה,
אם את רוצה יותר זול יש בסקארה
הדבר הכי טוב בעולם:
סוכר ושמן זית...
תערבבי... ותמרחי(בעדינות)...
קל, מהיר, זול, ועובד.
אין יותר טוב מזה...
ואני עושה את זה, מנסיוני... רק חשוב לא לפגוע בשפתיים ולא לקרצף את זה... אלה בעדינות..