3 תשובות
ללין הוא ממש טוב ויש לו ריח מדהים
ללין אני ממליצה,
אם את רוצה יותר זול יש בסקארה
אם את רוצה יותר זול יש בסקארה
הדבר הכי טוב בעולם:
סוכר ושמן זית...
תערבבי... ותמרחי(בעדינות)...
קל, מהיר, זול, ועובד.
אין יותר טוב מזה...
ואני עושה את זה, מנסיוני... רק חשוב לא לפגוע בשפתיים ולא לקרצף את זה... אלה בעדינות..
סוכר ושמן זית...
תערבבי... ותמרחי(בעדינות)...
קל, מהיר, זול, ועובד.
אין יותר טוב מזה...
ואני עושה את זה, מנסיוני... רק חשוב לא לפגוע בשפתיים ולא לקרצף את זה... אלה בעדינות..
באותו הנושא: